مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: نظارت ویژه  بر بازار نوروزاز 15 اسفند ماه آغاز می شود.

تشدید نظارت و بازرسی  بر بازارشب عیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: از ۱۵ دی‌ماه با تشدید گشت‌های مشترک نظارت بر بازار ۵۳۱ فقره پرونده تخلف شناسایی شده است.

وی گفت: بازرسی و نظارت نوروزی از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد:گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف و غیره به‌صورت روزانه بر بازار و اصناف نظارت مستمر دارند.

حسن‌پور با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از مردم، افزود: تعزیرات حکومتی همدان همگام با مراجع نظارتی برای بازرسی‌های میدانی در قالب گشت‌های مشترک اقدام می‌کند.

وی با توجه به اینکه طرح نظارت‌های نوروزی هرساله دراسفند ماه اجرا می‌شود، بیان کرد:  با درخواست مردم وتاکیدات مسئولین استانی مبنی بر نظارت بیشتر بر بازار تعزیرات حکومتی در کنار مراجع نظارتی و باهدف کمک به آن‌ها دو ماه زودتر یعنی از15 دی‌ماه گشت‌های مشترک نظارت بر بازار را تشدید شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه گشت‌ها در قالب 3 اکیپ در مرکز استان و یک اکیپ در شهرستان‌ها کار خود را آغاز کرده‌اند، ابراز کرد: با گذشت 55 روز 143 اکیپ گشت بر بازار در سراسر استان نظارت داشتند.

حسن پوربا اشاره به اینکه بیشترین تخلف اعلامی عدم درج قیمت و گران‌فروشی بوده است، تأکید کرد: از15 اسفند گشت‌های مشترک در نوبت‌های صبح و بعدازظهر و روزهای تعطیل نیز بر بازار نظارت دارند.

وی تاکید کرد: تلفن 32523442 تعزیرات حکومتی و سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات شهروندان است.

انتهای پیام/ب

نظارت ویژه  بر بازار نوروز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.